Wednesday 18 October 2017

Futures Dag Trading Indikatorer


Master Futures Trading Med Trend-Følgende Indikatorer I all handel er den raskeste måten å tjene mye penger på å låse på en trend i et futures-marked og ri den. Denne tilnærmingen har to katalysatorer. For det første involverer futures trading innflytelse (det vil si at du bare legger opp en liten brøkdel av kontraktens verdi når du inngår handel), og for det andre når et marked svever eller sverger mye penger, kan det gjøres raskt. Selvfølgelig, det er de gode nyhetene. Den dårlige nyheten er at ting også kan gå i den andre retningen, så sterk risikokontroll er et viktig element i vellykket futures trading. (For en grunnleggende faktor på faktorer som driver trender, sjekk ut 4 Faktorer som skaper markedstendenser.) Dette stykket kommer ikke inn i det nitty-gritty av risikostyring og pengehåndtering. Snarere vil det bare gjøre saken for å identifisere og handle i tråd med den primære trenden i et gitt marked. I begynnelsen For lenge siden, om tiden som personlige datamaskiner kom til, var trend-følgende systemer som alltid var i - det vil si at de alltid har en lang eller kort posisjon til enhver tid - ganske populære og kan være nyttige. På det tidspunktet kunne et marked utvikle seg en god måte før mange mennesker fanget på hva som foregikk. I dag er markedsinformasjon så lett tilgjengelig og blir formidlet så raskt at den enkle trenden følger ikke nødvendigvis et levedyktig alternativ som en frittstående tilnærming til handel. På samme måte gjør de mange piskesager og lange strekker av ikke-trendende prishandlinger en ren alltid i trend-etter-tilnærming mindre enn optimal fra et avkastningsperspektiv. Og så er det alltid den følelsesmessige slitasje som følger med å miste mange whipsaw-trader underveis mens du venter på noen virkelig store vinnende handler for å generere størstedelen av totalresultatet. Som et resultat av dette er svært få handelsmenn fortsatt avhengige av alltid i trend-følgende metoder. Som det viser seg, er det imidlertid sterke fordeler med å bruke trend-følgende metoder, spesielt når de primært brukes som et filter. Ved å bruke en trend-følge metode som et filter, kan en næringsdrivende beholde sin kapital fokusert på de områdene som har størst sannsynlighet for å maksimere avkastningen. Å skille et trendfilter fra et handelssignal Formålet med enhver trend-indikator er å kunne objektivt betegne den nåværende trenden som opp eller ned, eller i noen tilfeller, muligens som trendløs. Det er egentlig ikke noen prediksjon innebygd i en hvilken som helst trend-følgende indikator. En gitt metode forteller oss ikke at trenden vil være opp (eller ned) i morgen, bare at den er opp (eller ned) som av akkurat nå. Så investorene må fortsatt være oppmerksomme på potensialet for whipsaws. Når man ser på denne måten, er handlingen med å utpeke en gitt sikkerhet som en opptrending eller en downtrend forskjellig fra å generere et bestemt kjøps - eller selgesignal. Som sådan, bare fordi en handelsmann utpeker trenden som opp, betyr ikke nødvendigvis at han skal holde en lang stilling. Det betyr imidlertid at han ikke skal holde en kort posisjon. Med andre ord, den primære funksjonen til et trend-følgende filter er kanskje ikke så mye å fortelle deg hva du skal gjøre, men i å fortelle deg hva du ikke skal gjøre. (Lær hvordan du kan se pivotpunktet hvorfra en ny bevegelse vil dukke opp i Finn en trend med partiell retrace.) Trend-Følgende Filtre I Aksjon Kan vi se på et eksempel på et enkelt trend-følgende filter i futures-markedene. Vi vil utpeke trenden som oppe hvis følgende to betingelser er oppfylt: 10-dagers glidende gjennomsnitt er større enn 30-dagers glidende gjennomsnitt og Den siste lukkingen er over 200-dagers glidende gjennomsnitt. Hvis begge vilkårene er oppfylt, vil en næringsdrivende i dette eksemplet bare vurdere å ta en lang handel og vil fullstendig hindre handel fra kort side. På flipsiden vil vi betegne trenden som ned hvis følgende to betingelser er oppfylt: 10-dagers glidende gjennomsnitt er under 30-dagers glidende gjennomsnitt og Den siste lukkingen er under 200-dagers glidende gjennomsnitt. Hvis begge betingelsene er oppfylt, vil en næringsdrivende i dette eksemplet bare vurdere å ta en kort handel og vil helt hindre handel fra langsiden. Figur 1 viser et eksempel på et marked som bruker dette filteret. Diagrammet er faktisk et børsnotert fond som emulerer et futuresmarked. Denne typen ETF kan fungere som en god proxy for et gitt futuresmarked siden det ikke er kontraktsutløp som det er i futures-markedene. (Se hvordan ETFer kan oppfylle visse strategier i Hvordan bruke ETFer i porteføljen din.) Artikkel 50 er en forhandlings - og oppgjørsklausul i EU-traktaten som skisserer trinnene som skal tas for ethvert land som. Et første bud på et konkursfirma039s eiendeler fra en interessert kjøper valgt av konkursselskapet. Fra et basseng av tilbudsgivere. Beta er et mål for volatiliteten, eller systematisk risiko, av en sikkerhet eller en portefølje i forhold til markedet som helhet. En type skatt belastet kapitalgevinster pådratt av enkeltpersoner og selskaper. Kapitalgevinst er fortjenesten som en investor. En ordre om å kjøpe en sikkerhet til eller under en spesifisert pris. En kjøpsgrenseordre tillater handelsmenn og investorer å spesifisere. En IRS-regelen (Internal Revenue Service) som tillater straffefri uttak fra en IRA-konto. Regelen krever at. Hvordan jeg Day Trade Emini Futures Dette er hvordan jeg bruker 8216Better8217 indikatorene til dagens handel Emini futures for living. I denne videoen og artikkelen oppsummerer jeg hva I8217ve har lært og hva som fungerer for meg. Du må bli din egen handelsmann. Ingen to handelsmenn er like. Ingen to handelsmenn har samme psykologi, risikotoleranse, handelskapital, evne, engasjement eller interesser. Det som virker for meg, kan ikke fungere for deg. Hvis du ønsker å være en fulltidshandler, må du utvikle din egen handelsmetode. Regler som passer din personlighet og omstendigheter. Deretter jobber du med handel hver dag, sakte gjør færre feil og blir konsekvent lønnsom. Bruk denne nettsiden og handelsvideoene for ideer og se en ikke-konvensjonell tilnærming til Emini-dagens handel i aksjon. Så som Bruce Lee sier: 8220Absorb, hva er nyttig, kast bort det som er ubrukelig 038 legg til hva som er unikt ditt eget.8221 Bruce Lee 3 Ikke-korrelerte indikatorer gir bedre signaler Diagramoppsett med 8216Better8217 Indikatorer for Emini Day Trading Alle mine diagrammer, uansett tidsramme , har de samme 3 ikke-korrelerte indikatorene: Better Sine Wave 8211 analyserer pris og plotter støtte og motstand Bedre Momentum 8211 måler etterspørsel og forsyningsvolum Better Pro Am 8211 bruker handelsstørrelse til å få øye på fagfolk og amatører. Better Sine Wave er plottet i den laveste ruten av diagrammet og viser hvor syklusmålealgoritmen forventer sykliske vendepunkter. Bekreftet syklisk støtte og motstandsnivåer blir deretter tegnet på prisstangene selv som stiplede horisontale linjer. Når Emini bryter inn i en trend, skrives advarselssignalet 8220Pull Back8221 (PB) og 8220End Trend8221 (END) automatisk på diagrammet. Bedre Momentum er plottet under prisbarene og viser bølgene av kjøp og salgsvolum. Utmattelsesvolumet er vist med store cyan prikker og bullishbeariske divergensmønstre er merket med små rødhvite prikker. Det viktigste av disse divergensmønstrene er også tegnet på prisbarene selv. Bedre Pro er plotting Profesjonell og amatøraktivitet med blå og gule PaintBars. I8217m ser på for å se hvem som er aktiv på pris ekstremer. Hvis jeg ser profesjonelle (blå barer) som gjør nye høyder, vet jeg at de tar overskudd og reverseringsposisjoner. Hvis jeg ser Amatører (gule barer) som gjør nye nedturer, vet jeg at de har en breakout som sannsynligvis vil mislykkes og reversere. For min Emini dag handel, bruker jeg disse tre indikatorene på flere tidsrammer: 500, 1500 og 4500 tick diagrammer. Diagrammene inneholder ettertidsdata og Emini-symbolet jeg bruker i TradeStation er ES. Hver høyere tidsramme er 3 ganger lavere tidsramme. Så 4,500 tick diagrammet er 9 ganger (3 x 3) større enn 500 tick startpunktet. Følg denne linken til en artikkelartikkel om fordelene ved Tick Charts. Og utmattelse buyingselling for å bestemme trend retning Emini Day Trading: Trendretning fra utmattelsesvolum Å få trendretningen til høyre er kritisk. Hvis du får trendretningen riktig, kan du fortsatt gjøre mange feil (som en dårlig oppføring) og fortsatt være OK. Men hvis du får trendretningen feil, vil det være hardt arbeid, stressende og ta for alltid å tjene en lønnsom handel. Hvis you8217ve nailed trendretningen, kommer vinnende handler raskt, du tar minimum 8220heat8221 (markedet går mot inngangspunktet) og det føles som om du er i sone. Jeg bruker Exhaustion kjøp og salg volum signaler fra Better Momentum indikatoren i mitt mellomliggende tidsramme diagram (1.500 tick) for å bestemme trend retning. For å bekrefte en endring i trenden ser jeg etter 3 ting: Utmattelsesvolum etterfulgt av divergenssignaler på Better Momentum-indikatoren 8220End av Trend8221-signaler fra Better Sine Wave-indikatoren, og Profesjonelle aktive på pris ekstremer (blå sverd på Better Pro Am-indikator) Min 3 ikke-korrelerte indikatorer er alle som bekrefter det samme ved å analysere annen informasjon 8211 pris, volum og handelsstørrelse. Dette gir meg stor tillit til at en trendendring nærmer seg og et Emini-dags handelssignal setter opp. Bruk deretter det laveste tidsrammediagrammet (500 tick) for å velge inngangspunktet. Trender varer alltid lengre enn du forventer, og du vant8217t se en trendendring, til alle amatørene er på feil side av handelen, og fagfolkene har kommet ut og reversert 8211 og denne prosessen tar en stund å fullføre. Så vær tålmodig. Jeg bruker TradeStation til kartlegging og IB for ordreoppføring Emini Day Trading: Bestillingsinngang 8220Hotkey8221 Innstillinger I8217ve har brukt TradeStation siden begynnelsen 8211 da de ble kalt Omega Research og hadde en flott liten kartleggingspakke kalt SuperCharts. Disse dager er TradeStation fortsatt det beste valget for meg 8211, spesielt fordi deres datafeed er innebygget og forenkler livet betydelig. Av en eller annen grunn tenker folk på TradeStation som en profesjonell plattform. Jeg vet ikke hvorfor 8211 it8217s er veldig enkel å bruke og utrolig robust. To viktige hensyn. Selv om jeg bruker TradeStation til kartlegging, bruker jeg dem ikke som megler. I stedet bruker jeg Interactive Brokers og deres Trader Workstation-søknad for bestillingspost. Jeg har plattformoppsettet med 8220hotkeys8221 for å kjøpe eller selge på markedet, så skriv automatisk inn fortjeneste mål og stoppe tap ordrer. Disse er koblede ordrer, så når en av dem utløses, blir den andre automatisk avbrutt (8220one kansellerer all8221 eller OCA). Inn - og utreiseordrene er for 100 av min posisjon, da jeg ikke skaler inn eller ut av Emini-dagene. Jeg finner Emini for flyktig til å bruke trailing stopper for å fange størrelsen på svinger I8217m leter etter. I stedet prøver jeg å bruke Emini8217s volatilitet for å slå mitt fortjeneste mål, komme seg ut og vente på et annet oppsett. 8220hotkey8221-løsningen på ordreinngang har redusert min stress Emini-dagshandelen enormt. Så snart jeg får et inngangssignal, traff jeg 8220B8221 eller 8220S8221 på tastaturet mitt og I8217m fylt. Jeg er ikke lenger bekymret for å få en god fylling og utgangsbestillinger sitter der, server-side. Internett-tilkoblinger går ned og denne løsningen er den beste I8217ve funnet. Og følg regler for å håndtere risiko og vinn det mentale spillet jeg finner trading stressende, selv etter alle disse årene. Emini-markedet er akkurat som Colosseum i Roma 8211 høydepunktet i handelsarenaene. You8217re opp mot det beste av det beste. Hver dag kjemper jeg og hver dag jeg vil overleve 8211 Jeg vil ikke være en helt. For å maksimere sjansene for å lykkes, følger jeg disse reglene: Handel 1 marked 8211 være spesialist, ikke generalist Ingen forstyrrelser 8211 du trenger bare 1 skjerm for handel Fokus 100 for de første 60 minuttene av handelsdagen Hvis markedet er sakte, stopp handel og gjør noe annet Velg et lite mål (4 poeng) for å gjøre hver dag, og slutte å handle. Bruk et stopp på 4 poeng, Emini er for flyktig for stramme stopp. Stopp etter at du er stoppet 2 ganger, 4 poeng målrettet eller etter 6 handler Noen tror at på 4 poeng er mitt stoppfall alt for stort og I8217m tar for mye risiko. Men Emini-markedet er ustabilt, og du ser at profesjonelle gunning stopper hele tiden. Jeg handler 1 Emini-kontrakt for hver US8k av egenkapital og så min stoppfall på 4 poeng tilsvarer en 2,5 risiko (4x508,000 2,5) 8211 ganske rimelig. Og jeg beveger meg aldri mitt stoppfall. 8220 Nettstedet ditt har gitt meg en plan for hvordan man håndterer risiko, implementerer et regelbasert handelssystem og fjerner de daglige følelsene som pleide å gi meg stor stress.8221 Ashley P. Jeg håper denne videoen og artikkelen om How I Day Trade var nyttig for deg. Lykke til med din Emini-dag trading. Easy Emini Trade Easy Emini Trade Emini Futures Dag Trading Training Din drøm om å tjene penger dag handel er innenfor din forståelse Mitt navn er Trisha Ogilvie og jeg har vært trading siden 1999 og i de årene har jeg brukt tusenvis OK tusenvis av dollar på tjenester, programmer og systemer som aldri leverte eller gjorde det de lovte de ville. Jeg vet du har også. Du begynner å føle at noe er galt med deg og at alle tjener penger bortsett fra deg. Du er ikke alene. Målet mitt er å tilby min Easy Emini Day Trading Training-program til en rimelig pris, og vise deg en måte å handle uten å bruke tusenvis eller hundrevis på indikatorer og programmer. Ingen proprietære indikatorer trengs. Jeg vil vise deg en håndfull sannsynligheter som du kan handle med NQ, ES, YM, TF, 6E eller annet instrument eller marked som du er interessert i med det samme, ved å bruke standardindikatorer som allerede er tilgjengelige på de fleste plattformer uten å måtte kjøpe dyre indikatorer eller programmer. Du vil følge de enkle oppføringsreglene ved å bruke disse standardindikatorene for bekreftelse for å ta handelen, slik at du får den tilliten du trenger for å gjøre handelen og forbedre fortjenesten. Vi bruker alltid stopp, slik at du vet risikoen din før du tar handel. (Disse oppsettene bruker ikke Order Flow-verktøyene) Pakken inneholder (umiddelbar tilgang tilgjengelig) Min eBok med høy sannsynlighet satt opp som handles i rommet hver dag med gratis ebook-oppdateringer hver gang en revisjon gjøres 3 dagers prøveperiode til utdanningslokalet - dette vil hjelpe deg med å identifisere oppsettet i sanntid og spørre meg spørsmål i live-markedet Ubegrenset tilgang til biblioteket mitt med alle mine full lengde Webinar-opptak, det er mer enn 50 totalt, som kjører over en time. (du trenger ikke å se dem alle, når du har kjøpt pakken, vil jeg lede deg på hvilke som skal begynne. Workspace template downloads for Sierra, Ninja og Trade Station (ikke bekymre deg hvis du ikke bruker en av disse plattformene, Du vil enkelt kunne sette opp diagrammer uansett hvilken plattform du bruker.) Eksempelhandelsplan Handel registrerer forsterkningsark og Webinar Recording viser deg hvordan du sporer og registrerer handler for bedre handelsresultater Alt dette ikke for tusenvis eller hundrevis av dollar, men for 74,97. Denne prisen gjør det rimelig, slik at du har mulighet til å være lønnsom NU Ingen refusjon - Alle produkter er digitale nedlastinger med umiddelbar tilgang Nedenfor er noen av de oppsettene du vil lære i eBok. (Klikk på bilde for å gjøre det større) Oppsettene kan omsettes på hvilken som helst type forstørrelsesdiagram på et hvilket som helst instrument. Slinky Set Up Keltner Channel Continuation Kaboom Setter opp 5 minutters åpningsområde RISKOPPLYSNING: Futures trading inneholder betydelig risiko og er ikke for alle investorer. En investor kan potensielt miste hele eller mer enn den opprinnelige investeringen. Risikokapital er penger som kan gå tapt uten å sette i fare økonomisk trygghet eller livsstil. Bare risikokapital skal brukes til handel, og bare de som har tilstrekkelig risikokapital, bør vurdere å handle. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. XBP Trading Key Nivåer Marker handlingen 9. mai 2016 Skjermbildet i dette innlegget er for økten 9. mai 2016 for ES futures kontrakten sett i et 4,500 ticks bar diagram. XBP Market Key Levels-indikatoren plotter automatisk nøkkelnivåene for økten, slik at du ikke trenger å huske eller tegne manuelt nivåer som høy og lav av dagen, i går tett osv. XBP Market Key Times-indikatoren, plotter vertikale linjer på viktige tider, som den åpne, kl 9, 11 og slutten av økten. I dag8217s økt (9. mai 2016) har kombinasjonen av disse to indikatorene vist et interessant mønster. Prisen har kun flyttet mellom åpningstider høy og lav, som er plottet med to punkterte lilla linjer og merket med akkordfylte ORH og ORL (Open Range High og Open Range Low). Denne oppførselen er imidlertid ikke unik i dagens8217-sesjon. Du vil se mange anledninger hvor disse ORH - og ORL-nivåene fungerer som støttestøttenivåer. Dessverre har jeg ingen forklaring på denne oppførselen, men jeg nådde denne konklusjonen basert på direkte observasjon. Uavhengig av den tekniske grunnen, å ha en indikator som plotter disse nivåene automatisk er et must ha. Ukeslutt 2016-mai-06 Gjennomgang For å se gjennom hele ukens handling bruker vi et 13.500 ticks diagram og reduserer indikatorene til bare XBP Bulls and Bears Support and Resistance (XBP BB SR). XBP Tape Players og XBP Key Market Times. Vi anbefaler at denne skjermen alltid åpnes i løpet av dagen, slik at du får en sammenheng med handlingen i løpet av de siste 15 handelsdager. I fjor ga XBP BB SR-indikatoren oss gode voluminnstillinger (grønne barer) i nærheten av følgende nivåer: Vi vil holde øye med disse nivåene i løpet av denne uken for mulige støtte - og motstandsnivåer. Gjennomgang 4. mai 2016 Klare handlinger av store spillere som går inn i markedet på lavt nivå og finner god verdi for å kjøpe markedet. XBP Tape Players-indikatoren maler prisbarene avhengig av det relative gjennomsnittlige volumet som oppstår på den aktuelle linjen. Blå og grønne barer signaler unormalt høyt volum, mens gule stenger er for unormalt lavt volum. XBP Key Market Levels-indikatoren autoplots for oss nøkkelnivåene for åpningsområdet Høy og Lav og Intradag økt Høy og Lav. Som vist i vedlagte skjermbilde, ble stort volum angitt på nøkkelnivå av åpent område lavt og Intradag lavt. Når du ser stort volum inn på et nøkkelprisnivå, vil det markere et nøkkelpunkt i markedet. På grunn av denne handlingen vil jeg holde øye med dette nivået (2042-2040) og forventer at det skal fungere som en støtte i første omgang markedet teste dette nivået igjen igjen. I morgen forventer jeg at markedet skal gå opp fra dette nivået. Vi vil se8230 Big Money-signalet markerer toppen. Legge til dette innlegget 11. april 2016 klokka 10.00 i Chicago. Etter åpningsøkten, klokka 8:30 til 9:00, Chicago-tiden, som vi ALDRI handler, har neste signal blitt en grønn og en cyan-bar (fra XBP Tape Players-indikatoren) etterfulgt av en motstand i XBP BB SR-indikatoren . Kombinasjonen av disse to indikatorene forteller oss å gå kort. Og kort gikk vi og 5 poeng vi vant Ukeanmeldelse: 28. mars til 1. april 2016 For å se gjennom hele ukens handling bruker vi et 13.500 ticks diagram og reduserer indikatorene til bare XBP Bulls and Bears Support and Resistance (XBP BB SR) . XBP Tape Players og XBP Key Market Times. Vi anbefaler at denne skjermen alltid åpnes i løpet av dagen, slik at du får en sammenheng med handlingen i løpet av de siste 15 handelsdager. For å analysere handlingen for denne uken vil vi dele analysen i to forskjellige deler. I første del vil vi identifisere nøkkelnivåene basert på XBP Bulls and Bears Support og Resistance (XBP BB SR) nivåer, se på de prisnivåene der vi hadde mest støtte og motstandsnivåer som ble skrevet ut. I den andre delen vil vi gjøre det samme ved hjelp av XBP Tape Players-indikatoren i stedet, se på de nivåene der vi hadde høyest volumoppføringer (grønne barer). Del 1: Ukeanalyse basert på XBP BB SR-indikator: Del 2: Ukeanalyse basert på XBP Tape Players-indikator: Ved å identifisere nivåene som er i begge diagrammene, vil vi gi oss nøkkelstøtten og motstandsnivåene som er generert i løpet av denne uken, og at vi vil beholde Et øye for neste uke: Fra topp til bunn: Fra disse 4 nivåene er de 2 viktigste 2060 og 2035. Begge nivåene har vært den sterkeste støtten og motstanden i uken. Hvis privat fortsetter over 2060, vil jeg forvente at 2060 skal fungere som en støtte på et tidspunkt i neste uke når markedet går for å teste dette nivået igjen. Jeg forventer at støtten skal holde på grunn av hvor sterk det var i onsdag og torsdag som motstand i denne uken. 2016-03-31: Mid-Day Review: VWAP var fellen I8217m sikker på at i dag med prisprøver 3 ganger ut av VWAP har det vært mange handelsmenn som ble forelsket i det. En slik pålitelig indikator Og det er, men for mange mennesker8230 og i markedene når besetningen følger en trend, vet de store gutta hvordan man skal tjene. I diagrammet (4500 kryss for ES) kan du se hvordan prisen har hoppet 3 ganger rett på VWAP-nivået (fra XBP VWAP-indikatoren). Denne sterke motstanden må ha oppmuntret mange handelsfolk til å gå lenge og plassere stoppene sine bak 8220VWAP wall8221. Store Money Traders kjenner dette faktum, og de planlegger å tjene på det. De sakte men stabile la markedet gå opp, de skyver det opp med de grønne barene begynnelsen av økten. Deretter bestemmer de seg for å komme inn på markedet øverst, som du kan se av de cyan-barene, fra XBP Tape Players-indikatoren. som fremhever det uvanlige høyvolumet som kommer inn i markedet. XBP Bulls og Bears Support and Resistance-indikatoren skriver deretter ut en motstand som indikerer at de store pengespillerne har skrevet inn kort. Du kan satse nå at de skal krysse det VWAP nivået og treffe de stoppene. Ønsker du å vite hvor de stopper var Easy Bare slipp en tidsramme lavere, til 1500 ticks og der vil du se det veldig klart: VWAP-nivået var rundt 2056, og du kan se veldig klart at det uvanlige høyvolumet oppstår bare 2 poeng nedenfor, ved 2054. Den cyan baren kommer sammen med to høye båndhastighetsstenger, fra XBP Tape Speed-indikatoren. Denne økningen i fart er typisk for stopper å bli rammet som de er alle gruppert sammen. Jeg håper at med i dag8217s handling forstår du hvordan XBP-indikatorene hjelper deg med å se scenenes handling, slik at du kan dra nytte av det. Husk alltid å vente på å se handlingen, og handler deretter: 8220Trade hva du ser, ikke hva du synes8221. 21. mars 2016: 8 enkle poeng i E-mini Hvis du har fulgt XBP-metoden som vi beskrev i bloggen vår. Du kunne enkelt ha gjort 8 poeng i dag som handler E-mini. Husk å følge og respektere rekkefølgen av hendelsene. Vent på et signal om spillere fra Big Money som kommer inn i markedet ved hjelp av XBP Tape Players-indikatoren, og etter dette signalet venter du på retningsignalet gitt av XBP Bulls og Bear Support and Resistance-indikatoren for å gå Lang eller Kort. Begrens risikoen ved å ha en 3 eller 4 poeng fortjeneste stopp (og stoppe tap av samme avstand). XBP Metodeoppsett: Når du skal legge inn en ny handel Dette innlegget forklarer handlingsoppsettet som vi leter etter for å gå inn og ut av en posisjon. 8220En karakteristisk I8217ve funnet blant vellykkede forhandlere er at de fungerer effektivt når de ikke handler. Når markeder blir veldig stille og spekteret bundet, okkuperer de seg med en rekke aktiviteter, fra å dele ideer med jevnaldrende til å utføre forskning. Handlere som ikke tolererer inaktivitet, føler seg uunngåelig nødt til å handle, ofte når det ikke er noen objektiv kanten til stede. For dem er tap av penger mindre tøff enn å oppleve kjedsomhet. 8221 8211 i Trader Feed XBP Metoden er ikke en metode som du vil legge inn 20 stillinger per dag, akkurat det motsatte. Målet er å vente på riktig oppsett og deretter skrive inn indikatorene. Oppsettet er enkelt, det består av 3 hovedtrinn (alle antar at du bruker et 4500 ticks diagram): Vent på Big Money-spillerne å komme inn på markedet. Du vil se dem takket være XBP Tape Players-indikatoren, som vil male en prisbar enten blå eller grønn når et uvanlig stort volum kommer inn i markedet. Etter at de store pengene har gått inn i markedet, vent på at markedskreftene viser en klar retning. XBP Bulls og Bears Support and Resistance-indikatoren analyserer markedskreftene og skriver ut enten en støtte (rød linje) eller en motstand (hvit linje). Når linjen er solid (først vises den som 2 frakoblede prikker), skriv inn posisjonen. Lang for en støtte Kort for en motstand. Utgangen. Her er det 2 mulige måter: Profittmål på 3 til 4 poeng for de mest konservative handelsmennene Kjør trenden til en kontrarisk støttestøtte er plottet. Dette oppsettet går bedre om morgenen etter første halvtime, det vil si 10-12 New York-tid , men kan også brukes på kvelden økt (2 timer før tett). Under lunsjtiden kan du få uberegnelige signaler, da volumet er så lavt at det ikke er noen klar retning i markedet. Noen flere eksempler: Finner det aldri Selvfølgelig, godtar det aldri 100 riktig handelsmetode, algoritme osv. I stedet må du forstå hvordan du identifiserer når metoden svikter og forstår hvorfor. Først sett let8217s et eksempel på feil: Som i markedet er det alltid 2 krefter som kjemper mot hverandre, i noen tilfeller går en kraft over den andre og starter en ny trend, i stedet for å la prisen gjøre en u-sving. Du vil se denne handlingen tydelig når en støtte er plottet svært nær en motstand (eller viceversa). Når du ser dette skjer, lukk lossestillingen, ta ut tapet og skriv inn den nye trenden. Normalt når disse pausene oppstår, vil den resulterende trenden bli en ganske utvidet som gir god avkastning på din nye posisjon. Nøkkelen er å reagere raskt og reversere til fortjeneste fra den nye trenden. 16. mars 2016: 4 enkle poeng i ES Skjermbilde av 4500 kryss for ES e-mini futures kontrakten 16. mars 2016. Bevegelsen fortsetter å gå nedover. Men I8217m fornøyd med mine 4 poeng. Lett å se de store pengene inn i markedet takket være XBP Tape Players-indikatoren og retningen ble gitt av motstanden som ble uttalt av XBP Bulls and Bears Support and Resistance-indikatoren. Ukeanmeldelse: 7. til 11. mars 2016 For å se gjennom hele ukes handling bruker vi et 13.500 ticks diagram og reduserer indikatorene til bare XBP Bulls and Bears Support and Resistance (XBP BB SR). XBP Tape Players og XBP Key Market Times. Vi anbefaler at denne skjermen alltid åpnes i løpet av dagen, slik at du får en sammenheng med handlingen i løpet av de siste 15 handelsdager. Denne uken vil vi dele analysen i to forskjellige deler. I første del vil vi identifisere nøkkelnivåene basert på XBP Bulls and Bears Support og Resistance (XBP BB SR) nivåer, se på de prisnivåene der vi hadde mest støtte og motstandsnivåer som ble skrevet ut. I den andre delen vil vi gjøre det samme ved hjelp av XBP Tape Players-indikatoren i stedet, se på de nivåene der vi hadde høyest volumoppføringer (grønne barer). Del 1: Ukeanalyse basert på XBP BB SR-indikator: Nøkkelnivåer: 1970, 1982, 1992 og 2002 For hvert nivå har du en hvit eller rød boks som identifiserer første gang nivået ble identifisert som et nøkkelnivå. Del 2: Ukeanalyse basert på XBP Tape Players-indikator: Nøkkelnivåer: 1969, 1980, 1992 og 2007 For hvert nivå har du en grønn boks som identifiserer første gang nivået ble identifisert som et nøkkelnivå. Hvis vi blir med nå alle nivåene, får vi følgende nøkkelområder for å overvåke for neste uke8217s handel: Område 4 er for stor, for stor. Vi vil se nærmere på det i løpet av neste uke hvis prishandling skjer rundt disse nivåene. Post navigasjon

No comments:

Post a Comment